The Originals 1. Sezon 20. Bölüm

A Closer Walk with Thee 30 Nisan 2014

filiz filiz 30 Nisan 2014

sonundaaaaaa

Cevapla
Barış Barış 30 Nisan 2014

Valla onu bunu bilmemde klaus ilerde bence sağlam bi planı var çizdiği resim çok ileriye yönelik birşey bence :D

Cevapla
Stef Stef 01 Mayıs 2014

elijah adam değil hamile yengesine kayıyo bunun neyini seviyonuz anlamadım gitti

Cevapla
ozgeuysal ozgeuysal 01 Mayıs 2014

Hahaha hamile yengesi :D Süpersin ya.

0
0
Hulyaa Hulyaa 08 Mayıs 2014

Elijah a laf ediyosunuz ama klausun düşündüğü sadece bebek. Ama elijah hayleyi seviyor. Yine harika bir bölümdü :)

0
0
nadi nadi 18 Mayıs 2014

onlar için böyle kansızlıklar normal :)

0
0
Pollos Pollos 02 Mayıs 2014

haydeee işler karışık

Cevapla
kubra1907 kubra1907 03 Mayıs 2014

işler çığrından çıkacağa benziyor hadi bakalım

Cevapla
hayley klaus new girl hayley klaus new girl 03 Mayıs 2014

davina yaaa yapma sakınnn of yaaa

Cevapla
adilekls adilekls 06 Mayıs 2014

adami gebertiller gene bi rahat yok

Cevapla
Nur Nur 07 Mayıs 2014

Bu haftaki bölüm nerde:(((.hasretle bekliyodum:(

Cevapla
akad1907 akad1907 15 Mayıs 2014

ÖL DE KURTULALIM YAHU HERİF 1000 YILDIR COCUKLARINA IZDIRAP OLUYOOOOOO

Cevapla
dizimann dizimann 09 Haziran 2014

arkadaş bu psikopat herifde yırtık dondan çıkar gibi çıkıyor

Cevapla
meltem meltem 01 Temmuz 2014

yalniz dizide hic acik yoktu simdiye kadar bi sekilde olaylari bagdastirdilar mantik yuruttuler fakat pederin olumunu bagdastiramamislar cunku peder oldugunde vampirdi cildi kurudu gitti fakat tabutun icindeyken normal bi insan gibi gorunuyodu cildinde de hicbi sey yoktu yani bu kadar buyuk bir hata yapabileceklerini dusunmezdim ustelik bu bence basit bi konuydu.

Cevapla
stell stell 12 Temmuz 2014

çok güzeldi sonu yaa .d .d .d ss

Cevapla
Görkem Görkem 27 Temmuz 2014

Bence bu Francesca'nın içinde Celeste'in ruhu var

Cevapla
özge özge 02 Ağustos 2014

elijah çok asil be :Ddd o de ben klausa aşık oldm glb.s :dd

Cevapla
nazlı nazlı 23 Ağustos 2014

arkadaşlar cenaze töreninde çalan şarkıyı bilen var mı?

Cevapla
klaus klaus 01 Eylül 2014

klaus müslüman 11.20 de yaptıgı rabia isreti

Cevapla