The Originals 1. Sezon 22. Bölüm

From a Cradle to a Grave 14 Mayıs 2014

Buğra Buğra 14 Mayıs 2014

2 Sezon Ekim Ayında Başlıcak Arkadaşlar :)

Cevapla
stefan stefan 12 Temmuz 2014

ya 2. seonu yok muu :( :( :(

Cevapla
ismayil.mirzeyev.1995@mail.ru [email protected] 14 Mayıs 2014

KLaus

Cevapla
kubra1907 kubra1907 14 Mayıs 2014

gözyaşlarının sel olduğu bir bölümdü. mükemmel.

Cevapla
dmt dmt 14 Mayıs 2014

baba olmak,sevmeyi öğretti...

Cevapla
Mihrisah Mihrisah 14 Mayıs 2014

Nasıl geçecek sizden ayrı zaman :(((

Cevapla
Simge Sıla Simge Sıla 14 Mayıs 2014

Çok çok çok güzel bir sezon finaliydi :)

Cevapla
Nur Nur 14 Mayıs 2014

Eywah Esther ve oğluşu geri döndü:(

Cevapla
kmhmem kmhmem 14 Mayıs 2014

bu sezon finaliymiş bildiğim kadarıyla yeni sezon ne zaman yayınlanacak ??

Cevapla
kmhmem kmhmem 14 Mayıs 2014

bu sezon finaliymiş bildiğim kadarıyla yeni sezon ne zaman yayınlanacak ??

0
0
Assassin0 Assassin0 14 Mayıs 2014

adamın dibisin klaus

Cevapla
ismayil.mirzeyev.1995@mail.ru [email protected] 14 Mayıs 2014

2 sezon ne zaman cikacak>?

Cevapla
ripper ripper 14 Mayıs 2014

şimdi estherle fin gerimi döndü ? mikealda geri döndü geriye bi kol kaldı bari o dönsün içlerinden tek kafa adam o :D

Cevapla
Soleil Soleil 14 Mayıs 2014

Ağlamadan izleyen oldu mu merak ettim? Ortalarda sıkmışlardı, Rebekahın gidişi kötüydü ama sezon finali muhteşemdi.

Cevapla
alper alper 15 Mayıs 2014

kıza hope ismini koydular :D umut demek :D umut erkek ismi lan :D

Cevapla
Pierce Pierce 15 Mayıs 2014

“Her name is Hope”

Cevapla
ismayil.mirzeyev.1995@mail.ru [email protected] 15 Mayıs 2014

2 sezon ne zaman olur bilen varsa soylesin

Cevapla
elif elif 15 Mayıs 2014

son iki bölümdür çok heyecanlı ya süperdi izlerken hop oturup hop kalktım

Cevapla
abdulkadirocal abdulkadirocal 15 Mayıs 2014

Klaus iyice evin direği oldu :D

Cevapla
ecemhyhf ecemhyhf 18 Mayıs 2014

https://www.youtube.com/watch?v=nKe-KxtuMSw bu vidonun the originalsla bağlantısı ne ya klausun carrie diye ikinci bi çocuğu falanmı olucak :DSA

Cevapla
Nil Nil 06 Haziran 2014

O video'da ki kızın görüntüleri yanlış hatırlamıyorsam carrie:günah tohumu gibi bir filmden muhtemelen klausun kızını o oynayacak birleştirmişler

0
0
serap serap 19 Mayıs 2014

yaa esther klausun annesi değilmi o zenci adam niye anne dedi anlamadım.s bir de klauss çookk tatlıydı yaa

Cevapla
seraap seraap 19 Mayıs 2014

esther klausun annesi değil mi ya o zenci adam niye anne dedi kiiiii ????

Cevapla
Aleyna Aleyna 19 Mayıs 2014

Zenci adam Finn bence.

Cevapla
kaan07 kaan07 03 Haziran 2014

hayatımda izledigim en güzel finallerden biriydi. gözyası heyecan merak şaşkınlık hepsi en üst düzeydeydi..

Cevapla
Lina Lina 07 Haziran 2014

Klaus Fınn Kol Rebecca ve Elıjah kardeş o adam da finn o yüzden anne dedi

Cevapla
dizimann dizimann 10 Haziran 2014

oh maşallah aile bir araya geldi :)çok güzel sezon sonu finaliydi...teşekkürler

Cevapla
Metin Metin 26 Haziran 2014

bu kadar güzel bir sezon finali olur yanii.....

Cevapla
nur nur 29 Haziran 2014

mikeal finn ve eshteri hiç sevmiyom amk kol hepsinden iyi bi o dönmedi :dd

Cevapla
sdfghk sdfghk 29 Haziran 2014

ayy sonu çok güzeldi rebekah <3<3<3

Cevapla
dizile dizile 12 Temmuz 2014

çok güzeldi yaa keske carolinede gelse ama onlar the wampire daıresde ask üçlüsü yaşıcaklar <3 .d

Cevapla
diyle diyle 12 Temmuz 2014

2.sezonu ne zamn çıkıcak ve bu arada çok güzeldi

Cevapla
MIKEALSON MIKEALSON 14 Temmuz 2014

Rebekah geldiğinde yemin ediyorum gözyaşlarımı zor tuttum, elijahın dediği gibi güvenebilecekleri bir tek o var. Sonraki kadın ester, başkasının vücudunu ele geçirip, ölen hasat kızlarının yerine dönmüş. Yanındaki de Finn. Hani şu Ester'e deli gibi bağlı olup kardeşlerini öldürmeye çalışan psikopat Mikealson.

Cevapla
met met 19 Temmuz 2014

final aglattı

Cevapla
klaus klaus 26 Temmuz 2014

6 7.8 oktyabrda resmi sehifesi paylasib trailerinide

Cevapla
klaus klaus 30 Temmuz 2014

hiç bi bölüm böyle etkilememişti gözlerim aglamaktan mafoldu süper bi bölümdü. Sabırsızlıkla 2.sezonu bekliyorum.

Cevapla
Klaroline Klaroline 09 Ağustos 2014

BU DAVİNA TAM SALAK

Cevapla
merve merve 25 Ağustos 2014

dizi bölüm müziklerinin yazdığı bişey yapsanız çok süper olur beğendiğimiz şarkıları hemen bulsak bizde

Cevapla
demirai demirai 28 Ağustos 2014

Yeni sezon nezaman

Cevapla
fahri42 fahri42 28 Eylül 2014

ekimin kaçında başlayacak belli oldumu

Cevapla
Azize Yazıcıoglu Azize Yazıcıoglu 07 Ekim 2014

2 sezon neden hala yok eklemiycek misiniz:(

Cevapla